emimi

Direktlänk till inlägg 18 november 2014

Jag vaknade tidigt på en måndag - Emilia

Av Emilia & Mimmi - 18 november 2014 21:01

Hej!

Hoppas ni mår bra! Jag mår bra lite trött bara tack som frågar ;) Igår var dem måndag. Då man är seg upp på morgonen. Men vet ni vad? Jag vaknade fem i sex. FEM I SEX. 05.55 Jag brukar annars "vakna" klockan sju och då känner jag mig som en Zombie. Men idag till exempel när jag vaknde (tisdag) så vaknade jag tjugo över sju... Aja sånt händer ibland. Denna veckan har vi ju skoltema. Därför tänkte jag om min skoldag igår och idag och tänkte jag kanske kunde göra det hela veckan. Vi får hoppas det :)


Okej igår vaknade jag ju 05.55 (Btw jag har ju inget alarm eller något sånt vid den tiden) gick upp klädde på mig kläder, åt och sånt man gör innan skolan. Sedan ungefär vid 08.10 så börjar jag gå mot skolan! Klockan 8.30 så börjar skoldagen med att vi har en samling i klassrummet med vår klassföreståndare där man går igenom veckan osv. Det varar i ca 10 min. Sedan går vi till slöjden. Just nu har jag träslöjd men kommer byta efter ett tag till syslöjd. Jag lackade min fina pall som vi håller på att göra.

Nästa lektion är So och vi har religon. Sedan 11.25 så hade vi bad *plask*. efter det har vi lunch och sedan Slutar vi klockan 14.00 Det är min måndag i skolan ungefär. Orkar inte skriva om idag det kan jag kanske göra i morgon om jag orkar och om det värkar kul :)


Puss och kram skumbanan så hörs vi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia & Mimmi - 3 april 2015 13:18


hejjj. Denna veckan är det påsklov och Jah hälsar på min kusin i en annan stad i Kina, Beijing (Peking). Så idag var vi på kinesiska muren. Det var väldigt coolt faktiskt. Det var dock väldigt jobbigt för att vi klättrade väldigt mkt i början av mure...

Av Emilia & Mimmi - 5 mars 2015 21:28

Hejsan svejsan! Idag har jag varit med två kompisar, sedan gick jag till fritidsgården sen dansde jag och nu har jag precis ätit. Jag är helt slut i hela kroppen. Jag måste duscha. Göra engelska läxan. Men jag orkar inte just nu (ops), Lugna dig ja...

Av Emilia & Mimmi - 28 februari 2015 17:41

Hej fina människor! Hoppas du har en bra dag och att den fortsätter som du vill.    Just nu är jag jättetrött och vill sova. Men det är nog för tidigt för det. Klockan är snart 18.00 och om jag somnar nu kanske jag vaknar någon gång i natt... Det h...

Av Emilia & Mimmi - 28 januari 2015 07:46


Hejsan! Long time no see. Idag är det onsdag! Då slutar vi 14.40 i skolan. Bara jag som tycker det är lite annorlunda tid? Jag tog precis ett päron och äter på just nu. Det päronet var för hårt... Päron ska vara så lagom mjuka och så att det rin...

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:48

71:Can you curl your tongue? Nope 72:Ever won a spelling bee? Nä:(( 73:Have you ever cried because you were so happy? Ja många gånger 74:Own any record albums? Nä 75:Own a record player? Nä 76:Regularly burn incense? Nä 77:Ever be...

Ovido - Quiz & Flashcards