emimi

Direktlänk till inlägg 19 december 2014

så spännande så man vaknar tidigt/tema- Em

Av Emilia & Mimmi - 19 december 2014 06:49

Hejsan!
Idag är det fredag och jag har JULAVSLUTNING IDAG!!! Det ska bli sååå skönt med jullov. Jag har glömt att lägga ut vad det skulle vara för tema... Men jag och Mimmi kom fram till att denna veckan och nästa vecka kan det vara jultema!

Vet ni när jag vaknade igår? Ungefär tio i sex?! Och idag vaknade jag fem i halv sju!!! Hoppad jag inte vaknar så tidigt på lovet ;). Kan det vara så att man vaknat tidigt för man typ ska göra något man har längtar till den dagen? För igår var den sista dagen i skolan denna terminen, (Om man inte räknar med avslutningen idag) och att det är julavslutning idag. För man brukar alltid vakna tidigt på julafton och på sim födelsedag. Det är som om man inte har tid att sova så man dumpar drömmen liksom :D. Eller är det bara jag kanske?

Om det är någon av er som vet om det finns någon jul-tag eller något sådant kan du kommentera så är du snäll :)

Puss och kram skumbanan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia & Mimmi - 3 april 2015 13:18


hejjj. Denna veckan är det påsklov och Jah hälsar på min kusin i en annan stad i Kina, Beijing (Peking). Så idag var vi på kinesiska muren. Det var väldigt coolt faktiskt. Det var dock väldigt jobbigt för att vi klättrade väldigt mkt i början av mure...

Av Emilia & Mimmi - 5 mars 2015 21:28

Hejsan svejsan! Idag har jag varit med två kompisar, sedan gick jag till fritidsgården sen dansde jag och nu har jag precis ätit. Jag är helt slut i hela kroppen. Jag måste duscha. Göra engelska läxan. Men jag orkar inte just nu (ops), Lugna dig ja...

Av Emilia & Mimmi - 28 februari 2015 17:41

Hej fina människor! Hoppas du har en bra dag och att den fortsätter som du vill.    Just nu är jag jättetrött och vill sova. Men det är nog för tidigt för det. Klockan är snart 18.00 och om jag somnar nu kanske jag vaknar någon gång i natt... Det h...

Av Emilia & Mimmi - 28 januari 2015 07:46


Hejsan! Long time no see. Idag är det onsdag! Då slutar vi 14.40 i skolan. Bara jag som tycker det är lite annorlunda tid? Jag tog precis ett päron och äter på just nu. Det päronet var för hårt... Päron ska vara så lagom mjuka och så att det rin...

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:48

71:Can you curl your tongue? Nope 72:Ever won a spelling bee? Nä:(( 73:Have you ever cried because you were so happy? Ja många gånger 74:Own any record albums? Nä 75:Own a record player? Nä 76:Regularly burn incense? Nä 77:Ever be...

Ovido - Quiz & Flashcards