emimi

Alla inlägg under februari 2015

Av Emilia & Mimmi - 28 februari 2015 17:41

Hej fina människor! Hoppas du har en bra dag och att den fortsätter som du vill.   

Just nu är jag jättetrött och vill sova. Men det är nog för tidigt för det. Klockan är snart 18.00 och om jag somnar nu kanske jag vaknar någon gång i natt... Det har ju gått jättelång tid!... Jag har inte känt att jag har haft något att skriva om. Men jag hoppas att detta blir bra så. Jag tänkte skriva vad som har hänt lite men just nu springer min lillebror och min kusin runt i mitt rum och vill ta och göra allt.  

Jag har tillexempel varit i sälen! Jag var där med fritidsgården. Det var jättekul! Det var första gången jag åkte skidor. Jag lärde mig på första dagen (applåder till mig)    Jag fick stora blåmärken över mina ben. Såg nästan ut som en blå dalmatin. På min vänstra höft slängde jag alltid mig när jag tyckte det gick för snabbt. Resultatet till det blev ett stort (stort) blåmärke som första dagen såg ut som om jag hade blivit getingstucken.

Vi var uppe i sälen i fyra dagar om man räknar med kvällen vi kom upp dit. Många timmars resande i buss. Men detta är något jag absolut skulle vilja göra nästa år igen! Det var så mysigt och roligt!!

Det har varit alla hjärtans dag.. Jag hade iallafall jättekul. Jag var och shoppade lite i k-stad.


Jag har kollat på bio!! Jag kollade på cirkeln med mamma. Den var jättebra! Det handlar om tjejer på en skola som får i uppdrag att rädda jorden. Tjejerna är inte bästa vänner med varandra så det uppstår problem med de måste samarbeta för att allt ska funka. Den kan vara lite läskig så om du får lätt mardrömmar kan du tänka på det innan du ser den :) Men den förtjänar 5 av 5 paraplyer

 

Jag hoppas att du gillade detta så får du ha det gött. Men om det är så att du har några frågor eller att jag ska skriva om något speciellt så får du gärna kommentera det eller om du vill kan du mejla till crosstokig@gmail.com

Puss & kram skumbanan

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Mimmi och Emilia. Mimmi bor i Kina och Emilia i Skåne. Men vi är ändå kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards