emimi

Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

Päron och måndags bekymmer- Emilia

Av Emilia & Mimmi - 28 januari 2015 07:46

Hejsan!
Long time no see.
Idag är det onsdag! Då slutar vi 14.40 i skolan. Bara jag som tycker det är lite annorlunda tid?
Jag tog precis ett päron och äter på just nu. Det päronet var för hårt... Päron ska vara så lagom mjuka och så att det rinner "saft" så det ser ut som om man dräglar. Detta päronet var för hårt. Det var som att äta ett hårt äpple.
En annan sak jag tänkt på är det med måndagar. Alla säger att måndagarna är såå hemska. Men egentligen är vi lata!
-Jag önskar att inte måndagar fanns!
Okej... Men okej. Då blir ju tisdagen den jobbigaste dagen på veckan. Vi får en mindre veckodag och det blir helt fel med vårt solsystem och årstiderna. Du kanske missar din födelsedag. Men okej. Ta du bort måndagen

Puss&kram skumbanan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia & Mimmi - 3 april 2015 13:18


hejjj. Denna veckan är det påsklov och Jah hälsar på min kusin i en annan stad i Kina, Beijing (Peking). Så idag var vi på kinesiska muren. Det var väldigt coolt faktiskt. Det var dock väldigt jobbigt för att vi klättrade väldigt mkt i början av mure...

Av Emilia & Mimmi - 5 mars 2015 21:28

Hejsan svejsan! Idag har jag varit med två kompisar, sedan gick jag till fritidsgården sen dansde jag och nu har jag precis ätit. Jag är helt slut i hela kroppen. Jag måste duscha. Göra engelska läxan. Men jag orkar inte just nu (ops), Lugna dig ja...

Av Emilia & Mimmi - 28 februari 2015 17:41

Hej fina människor! Hoppas du har en bra dag och att den fortsätter som du vill.    Just nu är jag jättetrött och vill sova. Men det är nog för tidigt för det. Klockan är snart 18.00 och om jag somnar nu kanske jag vaknar någon gång i natt... Det h...

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:48

71:Can you curl your tongue? Nope 72:Ever won a spelling bee? Nä:(( 73:Have you ever cried because you were so happy? Ja många gånger 74:Own any record albums? Nä 75:Own a record player? Nä 76:Regularly burn incense? Nä 77:Ever be...

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:34

47:Do you sing in the car? Oftast 48:Do you sing in the shower? Jepp 49:Do you dance in the car? Nej 50:Ever used a gun? Nej 51:Last time you got a portrait taken by a photographer? Har nog aldrig blivit av en riktig fotograf. 52:Do...

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Mimmi och Emilia. Mimmi bor i Kina och Emilia i Skåne. Men vi är ändå kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards