emimi

Alla inlägg under mars 2015

Av Emilia & Mimmi - 5 mars 2015 21:28

Hejsan svejsan!

Idag har jag varit med två kompisar, sedan gick jag till fritidsgården sen dansde jag och nu har jag precis ätit. Jag är helt slut i hela kroppen. Jag måste duscha. Göra engelska läxan. Men jag orkar inte just nu (ops), Lugna dig jag ska göra läxan och duscha.

Jag har tänkt på en sak. "Bästa kompisar"... Det är ju ändå lite "taskigt" att ha det. Jag menar att man har sina vänner och sätter in dem i olika positioner. Såklart har jag mina bästa kompisar. Men om någon skulle frågat mig "vilken/vilka är dina bästis(ar)?" Om jag skulle räknat upp några personer så kanske det blir att en person blir ledsen för att jag inte jag sa hens namn. Hon kanske trodde att jag tyckte att vi va bästa kompisar och var jätteglad över det men sedan så kanske jag inte säger hennes namn. Det blir nästan som om man har en lista med poängsystem om vilka som är bäst.

(random namn)

1.Lisa  456 P

2.Olle  399 P

3. Sara 238 P

De var topp tre med de högsta poäng så de är mina bästisar

4. Karin 137 P osv.

 

Jag hoppas inga tar illa upp men detta är min åsikt. Va rädd om dina vänner och dig själv

Puss & Kram skumbanan!  



Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Mimmi och Emilia. Mimmi bor i Kina och Emilia i Skåne. Men vi är ändå kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards