emimi

Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

100 question no one asks #2

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:24


21:Whats your least favorite movie?
Idk

23:What do you drink with dinner?
Olika. Vatten, mjölk, läsk.

24:What do you dip a chicken nugget in? Typ söt sur sås eller ketchup

25:What is your favorite food? Fajitas. Åh det e sååå gott.

26:What movies could you watch over and over and still love? Vet inte faktiskt. Jag kollar inte jätte mkt på film.

27:Last person you kissed/kissed you? Mamma på kinden

28:Were you ever a boy/girl scout? Nope

29:Would you ever strip or pose nude in a magazine? Aldrig

30:When was the last time you wrote a letter to someone on paper? Gälls julbrev? Isånna fall på julafton:)

31:Can you change the oil on a car? Nej

32:Ever gotten a speeding ticket? Nej jag är 13:))

33:Ever ran out of gas? Tror inte det

34:Favorite kind of sandwich? Med köttbullar eller något ;)

35:Best thing to eat for breakfast? Bacon ialla fall. Sen nybakat schoans (stav) med ost på eller chokladpålägg som är ett norskt nutella typ.

36:What is your usual bedtime?
När det är skola är det runt 21.00 Men i helgen så är det typ runt 12.00

37:Are you lazy? Ja!

38:When you were a kid, what did you dress up as for Halloween? Jag är fortfarande ett barn och går halloween ibland haha. Förra året te.x så var jag Gandalf.

39:What is your Chinese astrological sign? Ormen

40:How many languages can you speak? Svenska, engelska, norska (förstår norska för att min mamma är norsk) sen gick jag på tyska i ett halvår och jag kan typ några få ord på kinesiska.

41:Do you have any magazine subscriptions? Nej jag tror inte jag prenumererar på någon tidning

42:Which are better: legos or lincoln logs? Loggar

43:Are you stubborn? Ja, jag kan vara väldigt envis ibland.

44:Who is better...Leno or letterman? Vet inte vilka några av dom är?

45:Ever watch soap operas? Nej, vad är det äns??

46:Are you afraid of heights? Jag tror inte det. Jag har varit super långt upp i en bugning i Shanghai och då var jag inte rädd. Och jag är inte rädd när jag kollar ut genom fönstret när jag flyger flygplan.


//mimmi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia & Mimmi - 3 april 2015 13:18


hejjj. Denna veckan är det påsklov och Jah hälsar på min kusin i en annan stad i Kina, Beijing (Peking). Så idag var vi på kinesiska muren. Det var väldigt coolt faktiskt. Det var dock väldigt jobbigt för att vi klättrade väldigt mkt i början av mure...

Av Emilia & Mimmi - 5 mars 2015 21:28

Hejsan svejsan! Idag har jag varit med två kompisar, sedan gick jag till fritidsgården sen dansde jag och nu har jag precis ätit. Jag är helt slut i hela kroppen. Jag måste duscha. Göra engelska läxan. Men jag orkar inte just nu (ops), Lugna dig ja...

Av Emilia & Mimmi - 28 februari 2015 17:41

Hej fina människor! Hoppas du har en bra dag och att den fortsätter som du vill.    Just nu är jag jättetrött och vill sova. Men det är nog för tidigt för det. Klockan är snart 18.00 och om jag somnar nu kanske jag vaknar någon gång i natt... Det h...

Av Emilia & Mimmi - 28 januari 2015 07:46


Hejsan! Long time no see. Idag är det onsdag! Då slutar vi 14.40 i skolan. Bara jag som tycker det är lite annorlunda tid? Jag tog precis ett päron och äter på just nu. Det päronet var för hårt... Päron ska vara så lagom mjuka och så att det rin...

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:48

71:Can you curl your tongue? Nope 72:Ever won a spelling bee? Nä:(( 73:Have you ever cried because you were so happy? Ja många gånger 74:Own any record albums? Nä 75:Own a record player? Nä 76:Regularly burn incense? Nä 77:Ever be...

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Mimmi och Emilia. Mimmi bor i Kina och Emilia i Skåne. Men vi är ändå kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards