emimi

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:48


71:Can you curl your tongue? Nope

72:Ever won a spelling bee? Nä:((

73:Have you ever cried because you were so happy? Ja många gånger

74:Own any record albums? Nä

75:Own a record player? Nä

76:Regularly burn incense? Nä

77:Ever been in love? Japp

78:Who would you like to see in concert? Ed

79:What was the last concert you saw? Har inte varit på konsert förutom mär jag va liten

80:Hot tea or cold tea? Kallt som icetea

81:Tea or coffee? Te

82:Sugar or snickerdoodles? Socker

83:Can you swim well? Japp

84:Can you hold your breath without holding your nose? Ja

85:Are you patient? Nej

86:DJ or band, at a wedding? DJ

87:Ever won a contest? Nej

88:Ever have plastic surgery? Nope

89:Which are better black or green olives? Inget av dom

90:Can you knit or crochet? Inget av dom. Eller jo jag kan crochet!!

91:Best room for a fireplace? Livingroom

92:Do you want to get married? Ja

93:If married, how long have you been married? Är inte gift är 13

94:Who was your HS crush? Jag går i 8thgrade, så jag är i middleschool:))

95:Do you cry and throw a fit until you get your own way? Kanske någon gång har jag kanske

96:Do you have kids? Nej

97:Do you want kids? Ja!!!!!

98:Whats your favorite color? Grå, vit, svart, ljusblå, ljusrosa

99:Do you miss anyone right now? Ja alla mina vänner i Sverige.


Det är allt!! Hoppas ni gillade tagen!! ////mimmi

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:34


47:Do you sing in the car? Oftast

48:Do you sing in the shower? Jepp

49:Do you dance in the car? Nej

50:Ever used a gun? Nej

51:Last time you got a portrait taken by a photographer? Har nog aldrig blivit av en riktig fotograf.

52:Do you think musicals are cheesy? Ibland.

53:Is Christmas stressful? Inte ett dugg

54:Ever eat a pierogi? Eh, vaa??

55:Favorite type of fruit pie? Rabarberpaj!

56:Occupations you wanted to be when you were a kid? En prinsessa såklart

57:Do you believe in ghosts? Ja ibland

58:Ever have a Deja-vu feeling? A

59:Take a vitamin daily? Inte dagligen

60:Wear slippers? Yepppp

61:Wear a bath robe? Yepp

62:What do you wear to bed? Nattlinne

63:First concert? Någon med Eric Saade haha

64:Wal-Mart, Target or Kmart? Vet ej vilka de är

65:Nike or Adidas? Båda

66:Cheetos Or Fritos? Fritos

67:Peanuts or Sunflower seeds? Sunflower seeds. Är as allergisk mot jordnötter.

68:Ever hear of the group Tres Bien? Najj

69:Ever take dance lessons? Ja, när jag va typ 5 år

70:Is there a profession you picture your future spouse doing? Inte riktigt

//mimmi

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:24


21:Whats your least favorite movie?
Idk

23:What do you drink with dinner?
Olika. Vatten, mjölk, läsk.

24:What do you dip a chicken nugget in? Typ söt sur sås eller ketchup

25:What is your favorite food? Fajitas. Åh det e sååå gott.

26:What movies could you watch over and over and still love? Vet inte faktiskt. Jag kollar inte jätte mkt på film.

27:Last person you kissed/kissed you? Mamma på kinden

28:Were you ever a boy/girl scout? Nope

29:Would you ever strip or pose nude in a magazine? Aldrig

30:When was the last time you wrote a letter to someone on paper? Gälls julbrev? Isånna fall på julafton:)

31:Can you change the oil on a car? Nej

32:Ever gotten a speeding ticket? Nej jag är 13:))

33:Ever ran out of gas? Tror inte det

34:Favorite kind of sandwich? Med köttbullar eller något ;)

35:Best thing to eat for breakfast? Bacon ialla fall. Sen nybakat schoans (stav) med ost på eller chokladpålägg som är ett norskt nutella typ.

36:What is your usual bedtime?
När det är skola är det runt 21.00 Men i helgen så är det typ runt 12.00

37:Are you lazy? Ja!

38:When you were a kid, what did you dress up as for Halloween? Jag är fortfarande ett barn och går halloween ibland haha. Förra året te.x så var jag Gandalf.

39:What is your Chinese astrological sign? Ormen

40:How many languages can you speak? Svenska, engelska, norska (förstår norska för att min mamma är norsk) sen gick jag på tyska i ett halvår och jag kan typ några få ord på kinesiska.

41:Do you have any magazine subscriptions? Nej jag tror inte jag prenumererar på någon tidning

42:Which are better: legos or lincoln logs? Loggar

43:Are you stubborn? Ja, jag kan vara väldigt envis ibland.

44:Who is better...Leno or letterman? Vet inte vilka några av dom är?

45:Ever watch soap operas? Nej, vad är det äns??

46:Are you afraid of heights? Jag tror inte det. Jag har varit super långt upp i en bugning i Shanghai och då var jag inte rädd. Och jag är inte rädd när jag kollar ut genom fönstret när jag flyger flygplan.


//mimmi

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Mimmi och Emilia. Mimmi bor i Kina och Emilia i Skåne. Men vi är ändå kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards