emimi

Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

100 questions no one asks

Av Emilia & Mimmi - 7 januari 2015 21:29

tänkte göra en sån här tag "100 questions no one asks" tyckte det lät kul så jag gör den nu. Tror det blir för många frågor om jag lägger upp 100 idag, så jag tänkte att jag börjar med 20 nu sen skriver jag några imorgon, några på fredag, lördag& söndag. Så detta blir typ som en liten serie. Hoppas ni tycker det är kul. //mimmi

Onsdag, 7:e januari, 2015
Tag: 100 Questions No One Asks

1:Do you sleep with your closet doors open or closed? Stängd. Hahah är typ rädd att någon ska vara där inne.

2:Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotels? Ibland. Jag tycker om att dom är så där små så jag brukar använda flaskorna sen när Jag reser haha.

3:Do you sleep with your sheets tucked in or out? Ut.

4:Have you ever stolen a street sign before? Nä haha

5:Do you like to use post-it notes? Vet ej om jag gillar det men jag måste oftast för att jag ska komma ihåg saker.

6:Do you cut out coupons but then never use them? Ja hah

7:Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees? En Björn. Jag är livrädd typ av att bli stucken av bin.

8:Do you have freckles? Nope

9:Do you always smile for pictures? Ja eller så gör jag en grimas

11:Do you ever count your steps when you walk? Ibland

12:Have you ever peed in the woods? Ja oc

13:What about pooped in the woods? Inte som jag kan komma ihåg men kanske när Jag var liten

14:Do you ever dance even if there?s no music playing? Nä, Jag är inte bra på att dansa så därför dansar jag inte så ofta

15:Do you chew your pens and pencils? Ibland, men isånna fall på blyetspennor

16:How many people have you slept with this week? Hos min mormor och morfar och min kusin. Så 3 st.

17:What size is your bed? Eh vet inte. Det är inte en dubbelsäng ialla fall

18:What is your Song of the week? The weight

19:Is it okay for guys to wear pink? Of course

20:Do you still watch cartoons? Nä, tittar inte ofta på tv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia & Mimmi - 3 april 2015 13:18


hejjj. Denna veckan är det påsklov och Jah hälsar på min kusin i en annan stad i Kina, Beijing (Peking). Så idag var vi på kinesiska muren. Det var väldigt coolt faktiskt. Det var dock väldigt jobbigt för att vi klättrade väldigt mkt i början av mure...

Av Emilia & Mimmi - 5 mars 2015 21:28

Hejsan svejsan! Idag har jag varit med två kompisar, sedan gick jag till fritidsgården sen dansde jag och nu har jag precis ätit. Jag är helt slut i hela kroppen. Jag måste duscha. Göra engelska läxan. Men jag orkar inte just nu (ops), Lugna dig ja...

Av Emilia & Mimmi - 28 februari 2015 17:41

Hej fina människor! Hoppas du har en bra dag och att den fortsätter som du vill.    Just nu är jag jättetrött och vill sova. Men det är nog för tidigt för det. Klockan är snart 18.00 och om jag somnar nu kanske jag vaknar någon gång i natt... Det h...

Av Emilia & Mimmi - 28 januari 2015 07:46


Hejsan! Long time no see. Idag är det onsdag! Då slutar vi 14.40 i skolan. Bara jag som tycker det är lite annorlunda tid? Jag tog precis ett päron och äter på just nu. Det päronet var för hårt... Päron ska vara så lagom mjuka och så att det rin...

Av Emilia & Mimmi - 8 januari 2015 10:48

71:Can you curl your tongue? Nope 72:Ever won a spelling bee? Nä:(( 73:Have you ever cried because you were so happy? Ja många gånger 74:Own any record albums? Nä 75:Own a record player? Nä 76:Regularly burn incense? Nä 77:Ever be...

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Mimmi och Emilia. Mimmi bor i Kina och Emilia i Skåne. Men vi är ändå kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards