emimi

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Emilia & Mimmi - 26 november 2014 21:32

Hej fina människor! Idag är det onsdag och klockan är 21:34   Och nu tänlte jag göra "10 saker jag gillar med Vintern och sommaren! Alltså 5 till vinter och 5 till sommar. Det passar till vårt tema vi har denna veckan! Okej lets start!

5 saker jag gillar/Älskar med vinter!

 

  1. SNÖN!! Alltså det äe jättemysigt när man ser snö utanför fönstret! Och roligt att ha snöbolls.... Nu går vi vidare!
  2. När det är jul! det är jättemysigt när man ska hänga upp alla juöstjärnor, lyssna på julmusik, äta peppakakor och lussebullar NAM NAM!
  3. Någon gång på vintern är det jullov! =D
  4. Nyår! det är väll på vintern? ellerhur? ja nu säger vi det iallafall. Nyår är roligt och ja man får vara uppe hela natten med en ursäkt ;)
  5. Alla fina tumblr bilder! ofcourse ;) alla dess fina blder på snön och alla snöbilder.. och ... ja...

5 sakerjag gillar/Älskar med sommar!

 

  1. SOOOOOLEN. Behöver jag säg något mer om det? okej, SOLEN!
  2. Att kunna gå runt i shorts och linne! Det är mycket lättare att välja kläder och sådant på sommaren än på vintern för då kan man bara ta ett par shorts och ett linne till sen är man klar medans på vintern så tar det tre dubbelt så längre tid att välja kläder. Eller är det bara jag?
  3. Jag fyller år på sommaren! inte på vilken dag som hälst. Faktiskt på samma dag som två av mina bästa vänner fyller år (där är mimmi inräknad) och på somma dag som min farfar. Känner mig ganska cool!
  4. Sommarlovet!!!!! Sooooooomarloooov! ja ni vet sommarlov!
  5. Slutligen den sista punkten....*trumvirvel* Att bada ute!! (utan badtunna och utan att frysa ihjäl)

Hoppas att ni gillade detta och om du har tips på vad man kan göra sådana saker med att jag skra skriva "things we love" så får du gärna kommentera!

Puss och kram skumbanan!!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards