emimi

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Emilia & Mimmi - 16 november 2014 14:49

Hallojasan! Idag så har jag inte alls gjort mycket. Jag vaknade klockan tio! Men det kan vara för att jag kollade på film tills klockan ett eller något sådant. Sen så åt jag frukost ett tag senare och gick runt och sjöng jullåtar :) Jag tänkte "avslöja" nästa veckas tema som börjar på imorgon (måndag 17 november) som håller på i en hel vecka så säger vi nästa veckas tema på söndagen. Men säga nästa tema gör jag senare i inlägget. Det är ju fortfarande temat "detta är vi" eller något så tänkte jag kunde skriva något mer om mig :)

?Jag är vegetarian
?Jag har hund en blandras mellan shih tzu och Lhasa apso (följ henne på instagram @svea_lisa_)
?Jag försöker använda Twitter. Det går inte så bra ;)

Men nu så känner jag för att avslöja nästa veckans tema! Det är......SKOLAN!! Om ni har några frågor om skolan tillexempel Mimmis skola kan vara intressant att veta om :)
Puss & kram skumbanan så hörs vi!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards