emimi

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Emilia & Mimmi - 28 november 2014 12:02

? kindermaxi. tror det är det ända jag behöver säga
? fantasi filmer. Jag gillar att kolla på fantasi filmer och ja, hahha
? mina vänner. Älskar mina vänner och jag saknar väldigt många av dom i Sverige. Längtar så mycket tills jag kommer träffa dom i jul
?bananer. Jag älskar bananer. Asså ja, det är gott
?snö. Jag älskar den dagen i november typ när det snöar. Jag älskar att vara ute i snön, åka skidor, åka pulka och Lixom bara vara i snön, hahah snö är också gott...
Hoppas ni gillade denna lista även fast jag inte förklarade så mycket varför jag älskar det, men jajaj.
Kram Mimmi?

Av Emilia & Mimmi - 28 november 2014 11:57

? kindermaxi. tror det är det ända jag behöver säga
? fantasi filmer. Jag gillar att kolla på fantasi filmer och ja, hahha
? mina vänner. Älskar mina vänner och jag saknar väldigt många av dom i Sverige. Längtar så mycket tills jag kommer träffa dom i jul
?bananer. Jag älskar bananer. Asså ja, det är gott
?snö. Jag älskar den dagen i november typ när det snöar. Jag älskar att vara ute i snön, åka skidor, åka pulka och Lixom bara vara i snön, hahah snö är också gott...
Hoppas ni gillade denna lista även fast jag inte förklarade så mycket varför jag älskar det, men jajaj.
Kram Mimmi?

Av Emilia & Mimmi - 28 november 2014 11:11

Hejsan älskade människor! Tänkte dela av mig med 5 saker jag gillar/älskar att göra??.

1. Jag älskar att köra motocross! Det är en av de bästa sakerna som finns att göra. Man känner sig så fri på något sätt.

2. Jag gillar att dansa! Jag går på Streedance och det är jättekul!! Igår så hade vi den sista dansen denna terminen och då kom vi som dansade våra föreldrar och kollade på när vi tränade :) men i min grupp finns det underbara människor och min tränare är bäst!

3. Jag gillar att spela gitarr! Det är så roligt att "sjunga" och spela det "finaste" man kan! Man liksom känner sig som en superstar

4. RITA! Man utrycker sin kreativitet (det skulle låta ut som om jag sa det med en väldigt korrekt röst)

5. Slutligen... Jag ÄLSKAR att bara slappa. Götti gött gött.

Puss och kram skumbanan jag älskar er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards