emimi

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Emilia & Mimmi - 22 november 2014 17:55

Hejsan svejsan!
Detta är faktiskt en svår grej. Att liksom påbörja ett inlägg. Men nu när jag har skrivit detta så då har jag ju börjat (visst är jag smart ;)). Idag så var jag på bio med min kompis Maja. Vi kollade på Hunger Games Mockingjay part 1.
Den va jättebra! Bara så ni vet så ska ni kolla på den! Man både skrattade, grät och blev så nervös att man nästan kissade på sig. JAG VILL SE MEEER! Men det jobbiga är ju att jag måste vänta.. För detta var bara part 1!!
Nu mår jag faktisk lite illa. Det kan bero på att jag sitter och kollar ner i mobilen när jag åker bil. Eller för alla popcorn jag har ätit... Vi säger det beror på första alternativet ;)

Puss och kram skumbanan så får ni vara snälla till nästa gång!

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards