emimi

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Emilia & Mimmi - 21 november 2014 15:44

Hej människor! Idag är det FREDAG!! Woop wop. Just nu är jag faktiskt ute och går till en kompis och lyssnar på musik (All about the bass just nu). Jag fryser faktisk fingrarna av mig men vad gör man inte för internet. Idag så gick vi i skolan till klockan 13.45 Eller ja vår sista lektion va idrott så jag blev väll färdig vid 14.00 något. Vår första lektion va fysik/teknik. Sedan så pratade vi lite engelska. Alltså vi hade engelska. Sedan lästa jag lite i en bok. Nej det va på en rast ingen svenska jag vi idag :) efter jag läst i min bok så gick jag till musiken och spelade bas. Sen så åt jag broccolisoppa på lunchen och efter det har vi idrott och idag tränar vi inför volleyboll "turneringen".

Nu så står jag och väntar på att min kompis ska öppna dörren så det betyder adjö för idag


Puss och kram skumbanan??

Av Emilia & Mimmi - 21 november 2014 10:56

       




-Kram Mimmi

Av Emilia & Mimmi - 21 november 2014 06:10

Veckans tema är ju skolan. Men det kanske ändo är roligt att veta vad jag gör efter skolan, när jag har min -me time-. Kanske bryter mot vårt veckas tema men jaja. 


What do you watch or read during me-time?

Asså jag brukar inte lösa så mycket hemma förutom i skolan. Och jag brukar inte heller kolla på serier som typ alla gör. Men jag gillar att kolla på youtube videos och kolla på olika filmer.


What do you wear during me-time?

Jag brukar ha min mysbyxor och typ en vanlig kortarmad. Slappt och skönt!


Current favorite nail polish?

Vad konstig fråha haha, asså jag brukar inte ha något speciellt nagellack när jag har min me-time än när jag inte har min me-time. Så jag skulle väll svara, mian vanliga nagellack lixom rosa typ.

 

What do you eat or drink during me-time?

Goooooodis, såå gott, saknar verkligen det svenska så mycket. Det finns lite svenskt godis på ikea här typ maraboe utan smak som jag brukar köpa. Sen finns det lite läsgodis också. Men jag smakar verkligen mina favoriter.


Current favorite candle?

Jag använder inte ljus så super mycket. Men jag tycker den som luktar vanilj från Ikea luktar gott.


Do you ever have outdoor me-time

Ja det kan hända. Ibland brukar jag cykla bara för att jag vill ha något att göra. Jag älskar att cykla typ i skogen och bara tänka på allt möjligt.


Would you ever go and see a movie alone?

Det är roligare att gå med någon. Så jag tror inte de.

 

Hoppas ni gillade denna korta tagen.

Kraaam:)

-Mimmi



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards