emimi

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Emilia & Mimmi - 23 november 2014 12:49

Hej alla underbara människor! Eller om du är en apa så är du även underbar! Nu i detta inlägget tänkte jag säga vad veckans tema är. Alltså den veckan som börjar på imorgon (måndag). Men först så vill jag bara säga att ni är BÄST! Alla som kollar på denna bloggen är bäst! Jag kan inte fatta att just så många som har läst och sånt på just denna korta tiden som vi har gjort detta. Kunde knappt tro att det kunde vara så många som ville se! Vi har ca 300 sidvisningar! What!! Jag vill tacka min mamma, min pappa, mina strumpor och din katt. Iallafall så är veckans (den som börjar i morgon) tema är... "things we love" Alltså saker vi gillar/älskar.

Puss och kram skumbanan för nu måste jag fortsätta bygga på mitt fab slott ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards